Czym jest SyGoS5?

Historia

Pierwsza wersja Systemu Gospodarki Surowcowej napisana została w 1990 roku na zlecenie PZZ Wrocław. W niedługim czasie powstała wersja druga która wdrożona była min. w PZZ Bolesławiec, PZZ Leszno, PZZ Włocławek, PZZ Gdańsk, PZZ Góra, PZZ Rawicz oraz PZZ Brzeg. We współpracy z tą ostatnią firmą nastąpił znaczący rozwój funkcjonalny systemu - oprócz typowo obróbki danych o surowcach pokazała się część systemu odpowiedzialna za produkcję (Raport Przemiałowy) oraz fakturowanie i obrót wyrobami gotowymi (WyGot).
Wersja systemu oznaczona SyGoS 3.xx pracowała z sukcesem aż do roku 2003, kiedy to na rynku zadebiutowała aplikacja SyGoS4. Wykorzystując nową technologię (CA-VO) zintegrowane zostały funkcje systemu wewnątrz nowego, okienkowego interfejsu oraz wydruki przeniesione zostały na platformę WEB/ML.

Współczesność

Chcemy Państwu zaproponować kompleksowy system komputerowy wspomagający pracę wszelkiego rodzaju zakładów skupujących, sprzedających i przetwarzających zboże. Dzięki wieloletniemu (ponad 18 lat) dowiadczeniu chcemy zaoferować Państwu produkt specjalnie przystosowany do tak specyficznej gałęzi przemysłu jak jest przetwórstwo i przechowanie zboża. Jesteśmy jedyną firmą kraju której programiści śmiało mogą pracować jako magazynierzy zboża, laboranci i młynarze. Nasze doświadczenie pozwala nam zaoferować produkt dostosowany optymalnie do specyfiki pracy w branży zbożowej.
System Gospodarki Surowcowej SyGoS5 pracuje na platformie XAMP (System Operacyjny (X), Apache, MySQL, PHP). Do jego prawidłowego działania rekomendujemy przeglądarkę Mozilla Firefox. to (prócz spersonalizowanej pod Państwa potrzeby konfiguracji systemu oraz stałego łącza z siecią Internet) jest jedyne wymaganie dotyczące możliwości pracy z systemem. Nie musicie Państwo nawet instalować na komputerze systemu Windows - system w sposób wydajny i bezpieczny pracować będzie również na systemach Linux, Unix, OS/2 i MACOS.
Dzięki przygotowaniu systemu w sposób mowoczesny kadra zarządzająca ma dostęp do wszelkich zestawień nie tylko z biura, ale również z każdego miejsca na świecie podłączonego do sieci Web. System przywilejów zapewnia, że żadne zestawienia ani żadne dane nie mogą zostać udostępnione w sposób niekontrolowany. Aby uniknąć uciążliwych pytań od klientów/dostawców możliwe jest uruchomienie w systemie modułu Klient@, w którym każdy z Państwa kontrahentów uzyska informację na temat swoich dostaw.
Zastosowany modułowy podział systemu sprawia że jesteśmy w stanie zaproponować dla Państwa firmy optymalną konfigurację systemu tak, aby praca z SyGoS5 była maksymalnie wydajna, szybka i bezpieczna. Każdego klienta traktujemy indywidualnie dostosowując działanie systemu do specyficznych potrzeb firmy. System nie jest zamknięty w sztywnych ramach - w razie potrzeb w trybie ekspresowym dostosowujemy i rozbudowujemy go zgodnie z oczekiwaniami klienta.